Mericavcilar Alinsu aptamil conformil kullanıyorum çok memnunum joker de daha uygun diğer yerlere göre
Meryemdeveci Alinsu evet doktorumuz söylemesiyle başladık 5,5 aydır kunlanıyorum ilk doğduğunda evolvia kunlanıyorduk gazli bir Bebek olmadığı halde oğlumu evolvia cok gaz yapmişti doktorumuz hemen degiştirdi simical geçince hiç gaz sorunu yaşamadık