Minikurabiye ben kızımın saçlarını 6 aylıkken jiletle kazıdim çok seyrekti hafta da bir gün banyo yapmadan 1 saat önce Hindistan cevizi yağı suruyordum gurlesti saçları şuan 3 yaşında ayda 2 kere yaparım oğlumu da 2 aylıkken kazıdim ona daha suremedim valla asi olan kolu şişti iltihapi aktı vs derken banyo yapamıyor kuzum 4 ay 22 günlük 15 günde bir yikamama rağmen kabuk bağlıyor geri atıyor o yüzden suremedim daha