Arasbaby18 3 aylik kizimi beslemek icin hic uyandirmiyorum istedigi kadar uyuyor uyaninc emziriyorum yanlismi yapiyorum?
Merve_mina Yoo ben 2 aylık kızıma öyle yapıyorum kilo alması gelişiminde sıkıntı yoksa normal çünkü artık onun uyku düzeninin oturması lazım ☺️
gizemelifbas 3 aylık bebek artık açlığını bilir kendi uyanır ben 40ından sonra uyandırmadım doktorumuz da çok yanlış olduğunu isterlerse 4-5 saat uyayabilrceklerini söyledi
Zhrnz Arasbaby18 benim kizimda 2 aylik bende uyandirmiyorum dogru olanda buymus uygulamadada boyle diyor diger cocuklarimdada aynisi yaptim hic sorun yasamadim 🤗
Hndylmz Arasbaby18 neden yanlış olsun kendileri acıkınca uyanıyor zaten bende 2 ay 10 günlük bebeğimi uyandırmıyorum kendi uyanınca emziriyorum