Sukrannnn ben 5.5 aylık oğluma yedirdiğim tarifi paylaşayım😊
1 tavuk baget
1 kabak
1 patates
1 havuç
1 yemek kaşığı zeytin yağı
Yanına 2 yemek kaşığı yoğurt
Bageti ve diğer malzemelerin kabuğunu soyup doğrayıp bir tencereye hepsini koyuyorum üstüne çıkacak kadar bol su ekliyorum 4 su bardağı kadar. Sonra onlar iyice haşlanınca sadece sebzeleri çıkarıp az da tavuk suyunu ve zeytin yağını ekleyip rondodan geçirip püre halinde yediriyorum çok da sevdi🥰 arta kalan tavuk suyunu da tarhana çorbası yapıp veriyorum. Denemeni tavsiye ederim😍😍
Haşlanan bageti de galeta ununa baharat koyup harmanlayıp kızartıyorum onu da kendim yiyorum😅