Smgsydn Peri_ss ben kaynamış suyun içine ezilmiş iki çay kaşığı rezene atıyorum. 10 dk Bekletiyorum. Bide kimyon koyuyorum.
morsevenfilolog Peri_ss 1 bardak sıcak suya 2 tatlı kaşığı rezene koyuyordum 10-15 dk sonra süzüp içiyordum. Rezeneyi havanda döverek de koyabilirsiniz. Ben sabah akşam birer bardak içiyordum.
Edizbulut Peri_ss benim arkadasımın tanıdıgı aktar var 2gunde bir ıcmesını soylems ben rezene ve anason cayını 1er cay kasıgı koyup sıcak kaynamıs suya 10dakka bekletıp suzup ıcıyorum soguk sıcak farketmıyor 1bardak suya yapıyorum
Momss09 Peri_ss Ben aktardan alıyorum 2 çay kaşığı rezene 1 çay kaşığı kimyon koyup demlenmesini bekliyorum 1 fincan olarak günde 2 kere içiyorum
e_ckucukunal Ben üzerine sıcak su koyuyorum Ocağa falan koymadan demliyorum 10 15 dakika bekletiyırum içiyorum
Peri_ss e_ckucukunal ne kadar rezene cnm 1 cay kasigi mi mesela 2 cay kasigina 1 fincan veya su bardagi su mu
Gunes55 Bu rezene ve kimyonun faydasini goruyormusunuz. Ozellikler gaz olaylarindaelle tutulur bi fayda sagladimiz sizlere
Ates_mami Peri_ss bir bardak kaynamış suya kendim içinse 1 tatlı kaşığı çocuk içinse 1 çay kaşığından daha az koyuyorum. En fazla 5 dk bekletiyorum.