Lütfen morelımı yerıne getırıcek bır seyler yazınn… bebegım sekız aylık bogaz engeksıyonu olmus üşüttü 2 gun atesı bı cıktı bır ındı sureklı uyumak ıstıyor ayakta da duruyor evet ama cok uzun surelı degıl bugun daha ıyı kusma ıkıncı gun basladı ılk gun yok tu bırde hafıf ıshalımız var doktor antıbıyotık ve dolven verdı gece atesı cıkmadı ama sabaha karsı hafıf vardı tekrar surubunu verdım… basına gelen var mı ne kadar surede toparlar ataesın gelıp gıtmesı normal mı doktor bes gun ıcerıısınde gecer dedı ama cok uzuluyorum sankı evde cocuk yokmus gıbı sureklı uyuyunca ıcım gıdıyor …