Merhaba, bebegim 2 aylik göğüs üçlerim çıkmıyor minicik bi fındık kadar çıkabildi. Veriyorum ağzına ağzını kocaman açıp aliyor ama kısa süre içinde tutacağı bir uc olmadığı için kayıyor ve bebeğim hep hava yutuyor. Bu nedenle silikon göğüs ucu kullanıyorum. We baby mamajoo ve avent markalarını aldım en iyisi uygunu we baby olan. Arada bebeğim benim göğsümü aldığinda çok güzel hissediyorum keşke hep öyle olabilse. Bu durumu yaşayanlar var mu