Rukii 8.10gunluk oğlum hala hiç dış yok belirtileri bile yok çıksa da görsem diye hergün bakmaya çalışıyorum ama ağzını açmıyor bile kimlerin dişleri geç veya erken çıktı
ErtugrulAnnesii Rukii bizde 9,5 aylıkken çıkardık şuan kısacık 😍 3,5 aylıktan beri de sıkıntısını çekiyoruz hatta. Geç olsun güç olmasın gelicek elbet👌🏽
MaviKelebek 10 buçuk aylık olduk canım bizde de diş yok belırtımı bilmiyorum ama eller hep ağızda ağzına elimizi sokturmuyo ve arada kulağını çekiştirip duruyo bende çok sabırsızım bu konuda yaşına girecek ama yok gelmedi bir türlü Rukii
Alpcan Rukii Sağol canım. Dayımın kızı da sizinki kadar daha hic dişi çıkmadı. Normal yani bizim ki nasıl erken çıkardıysa sizinki de geç çıkarıyor çocuktan çocuğa değişiyor 😊
Alpcan Ceydasinem Bizimkinin aşırı derecede salyası akmaya başladı parmağımı tuttugunda ağzına götürmeye çalışıyor ve huysuz. İshal ateş olmadı çok şükür canm
Alpcan Ceydasinem Çocuktan çocuğa değişiyor. Mesela görümcemin kızı 3.5 aylıkken doktor diş çıkarıyor demişti ağrısı falan da vardı 7 aylık hala çıkaramadı bizimki bianda çıkardı. Belli olmuyor yani inşaallah sizinki de sıkıntısız çıkarır 🙏