1minikmucize Kızlar dün biraz acı yedim gece sütüme geçmemişti sanırm bebeğim rahattı ama öğlen emzirirken her sütü çekmesinde ağladı pekmez vs yedim ne yapmam lazm sütümün tatlanması için bilgisi olan var mı bu konuda yardımcı olun lütfeen
Sultanas 1minikmucize o yediğinizi illa ki içecek şimdi ratlansin diye yediklerinizde fayda etmez yediklerimiz anca 12-13 saatte süte geçermiş
Smyrnaasimrani 1minikmucize ben de acı yiyorum ama öyle bir sorun olmadı bebeğim emerken çok mu acı yediniz
1minikmucize Sultanas aynen dün akşam yedim zaten bugun öğlen farkettim gece rahattı çünkü şuanda huzursuz büyük ihtimal gaz yaptı 😔
1minikmucize Ela0508 evet bende öyle yaptm ama dün yediğim bugun öğlen geçmş ben hemen gecer die 2 saat içinde sağmştm 😔
Bravewomen 1minikmucize Ben 2 kez acili cigkofte yemistim ama kizimda herhangi bir degisiklik gormedim. Siz ne yediniz