Miray00
Ayten hanım kızımın eski doktoruydu artık gitmiyoruz ona uzun uzun anlatamayacağım ama hiçte memnun olunacak bir doktor değil göründüğü gibi değil malesef çok saçma şeyler yaşadık hastaneyi şikayet etmediğime dua etsinler zorda kalsamda en son gideceğim bir doktor emin olun o derece.