Tugce23 canım çok iyiy bir doktor var Ali Fuat serpen bilirmisin bilmem geçen o bir paylaşım yapmıştı bu konuyla ilgili hazır cam şişede olan şaşal suları kaynatmaya gerek yok, arıtma ve doldurma sulara güvenmediğini belirtmişti. Ben açıkçası hazır suyu kaynatmıyorum ama arıtma veya doldurma suysa kaynatıp soğutuyorum