Senaustunbas Canım ben sağarak bi kaç kere verdim sütüm artsın diye. Ama sütüm azaldığı için mamaya başladık 2 aylıkken😔 2 Aydan beri mamasını biberonla emiyor aynı zamanda hala az da olsa sütümden de emiyor. Meme reddi yaşamamak için eve geldiğin zaman mutlaka emzir. Dikkati dağılabiliyor. Sese ışığa dönebiliyor ve bir çok anne meme reddi sanabiliyor. O yüzden sessiz ve loş bir odada emzirmeye çalış. Doktorum böyle demişti. Çok doğru. Benim kız şimdi 8.5 aylık ama hem biberonla mama hemde anne sütü emiyor. Kaşıkla uğraşılmasını geçtim bebek yorulur bence. Tabi bu benim şahsi fikrim🤗