Kızlar oğlum 6 aylık şimdiye kadar anne sütü aldı sadece. Bugünlerde sütümde azalma var mama takviye edeceğim ama biberonu emmeyi beceremiyor oyuncak sanıyor ısırıyor. Emzikte emmeyi beceremediği için bir kaç denemeden sonra hiç vermemiştim. Nasıl alıştırabilirim bilgisi/tavsiyesi olan var mı?