Fatima33_ Sizinde bu durum oldu mu emzirmek eziyet oldu artık aşırı derece kaşınıyor çatlak yara gözükmüyor sadece kahverengi bölge ve çevresi tamamı kaşınıyor 😭😣😣karbonatlı su ile bakım da yapıyorum
Yavuzzeliha85 Fatima33_ galiba ilk bebeğin cnm çok çok normal sütün bol olduğu için gerginlik kaşıntı oluyor geçici ama sıkıntı yapma