idilinannesi ZeynepAdam yani karışmak gibi olmasın ama sağlık ocağında bacaklarını düz yapıyolar yani ben dizlerinden tutup çok az bastırıp öyle ölçüyorlar evde ölçerken de öyle mi yaptın
ZeynepAdam idilinannesi düzlettim bacaklarını annem tuttu hatta, kafasını da ben düzelttirdim öyle ölçtüm ama doktorumuz t cetveli ile ölçüyor o da düzgün ölçüm oluyor.
Yusufunannesi SevcanEbrar patiska mı bu deseydin, bu bazı hemşirelerin cevap vericem diye saçmalamaları yok mu, ifrit oluyorum
Sedanuraydnata SevcanEbrar yada bebek bacaklarını vermemiştir bizim ilk ay 5 cm uzadı ikinci ay için gittik bugün 1 cm uzamış dedi 😏 gazı olduğu için bacaklarını vermiyordu
Elifsu SevcanEbrar patavatsızmış demekki onu söyleyen kişi. Yanlış ölçüyorlar genelde. Boy ölçümünde 1-2 cm yanılma olabiliyor.
SevcanEbrar Elifsu yanılma payını anladım da 50 cm doğmuş 1 ay geçmiş ve sonuç 49 cm bunu anlamam mümkün olmadı
Asli91 SevcanEbrar ya sağlık ocaklarındaki ölçüm yanlış yapılıyo. 3 aylıkken 62cm olan kızım 4.ayda ölçtü yine 62cm çıktı. Bu arada kızımın kıyafetleri paçalarından da hep küçülmüştü. Belli yani uzadığı. Hastane ölçmümünde de 66cm çıktı.