Ecmm çok erken 5. Ayda başlanır ve çok az az hafif şeyleri yedirmek gerekiyor çünkü sindirimde zorlanıyorlar . Şu 4. Ayda ek gıdaya başlatma merakında olan insanlara önerenlere çok sinir oluyorum ya . Benim çevremde çok var ver ver diyen . Ama asla bir şey yedirmiyorm şuan sadece anne sütü 1 ay snra başlıcam . Tadım olarak verilir . Karnı doysun diye değil . Yoğurt a bile 6. 7. Ayda başlanır .