Deletedmom310 Öncelikle bu çocuk aç kitabını aldım işe yarıyor evet ancak birçok aynı tarifi ınstgramda da bulabiliyorsunuz hatta daha da farklılarını .
•Chicco polly 2 start mama sandalyesi miss pink olanı kullanıyoruz oldukça memnunum çünkü özellikleri güzel 👍🏻
•Oioi slikon vakumlu tabak 👍🏻 (vakumladığı için sandalyeyi ben seviyorum kızımın ilgisini çekmiyor düz renk olduğu için)😁
•Fisher price bölmeli mama tabağı(desenli ve çok renkli olduğu için bayılıyor sırf tabağın dibindeki desenleri görmek için bile bazen daha özverili yediğini düşünüyorum🥰)👍🏻
•Wee baby 2’li kaşık ,memnunum ancak renkli yiyeceklerin rengi kalıyor yine de kullanışlı👍🏻
•Oioi silikon önlük 👍🏻
•E bebekten silikon yarım kollu önlükler👍🏻
•E bebekten faaliyet önlüğü uzun kol,özellikle çorbalarda ya da sıvı yiyeceklerde üzeri kirlenmiyor 😁👍🏻
•Philips Avent’in buharli pişiricisi 👍🏻 Sürekli kullanıyorum biraz fiyatı yüksek olsa da benim çok işime yaradı 👍🏻
•Meyve süzgeci, file şeklinde olan 👍🏻
•Cam rende 👍🏻
•Mama termosu,henüz kullanamadım ama bi yerlere gidildiğinde çok işe yaradığını biliyorum.
•2 tane de mini vakumlu cam saklama kabı 👍🏻
•Bebek irmiği ilk başlangıçta👍🏻
•Makarna ve aylara göre yiyebileceği diğer ürünleri vs. ‘ makarnavitma dan’ aldım.👍🏻
*Bunları kullanıyorum ek gıdaya başladığımdan bu yana oldukça işime yarayan ürünler 🌸