Anneler merhaba 16 günlük oldu bugün bebeğim ama hala göbeğimiz düşmedi normal mi bu durum sizce en son 13 günlükken muayene edildi göbek bağınada bakıldı ama bişey söylenmedi bugünde happy kidste hala düşmediyse uzmana başvurulmalı diyor endişe etmeye başladım