Kalp26 ya o mama alam bebeklerde oluyormuş bizimkilerde bu ara yeşil yapmaya başladı üşütme filan da yok. Kızım da hiç böyle bi sorun yoktu o da yeşil yapmaya başladı . Ama aklında kalmasın bi deme yine de ben kafama takılmasın diye denedim ama içmedi doktor vanilya şurubu koy dene yine içmezse normal mamaya geçeriz daha kesin bi belirti yok dedi ben şekerli bişey vermek istemediğim için direk kendi mammamıza döndüm şimdilik bi sorun yok şükür 4 buçuk aylık oldular