bambammom Anneler merhaba altıncı ayımızdayız ek gıdaya gecis yaptık tadımlarımız bitti. Yavaş yavaş öğünlere gecmek istiyorum neler almam lazım. İrmikden başka aklıma bişey gelmiyor 😂 tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz😍
Mom5874 bambammom size tavsiyem Bu cocuk ac, Acikinca yer, Birak kendi yesin kitaplarini alin. Çok güzel tarifler var. Bu site de 3 lü set olarak Çok uyguna https://www.bebeklik.com.tr/urun/3lu-tarif-seti
bambammom Mom5874 bende az önce bunlara bakıyordum mutlaka alıcam. Malzeme olarak ne lazım olur onu merak ediyprum. Mesela irmik yulaf onu gibi..
Mom5874 bambammom Ben eskitadinda diye bir site var organic ürünler satiyor. Oradan tam bugday unu, yulaf unu, bebek irmigi, yulaf, siyez unu, keciboynuzu unu aliyorum. Genel olarak irmik, tam bugday unu, yulaf kullaniliyor
Didiii Ben kızım için www.ascianne.com sitesinden Bebek irmiği,bebek tarhanası,ıspanaklı tarhana,yulaf unu,tam buğday unu alıyorum.Ev yapımı bebe bisküvileride güzel.Ama internette birçok tarif var kendinizde yapabilirsiniz.Verdiğiniz sebzelerden çorba yapabilirsiniz ama bizim içtiğimiz kadar sulu olmasın daha katı kıvamlı olsun.sebze püreleri yapabilirsiniz irmik pişirip karıştırabilirsiniz.bir arkadasımız daha yazmış bu çocuk aç kitaplarını mutlaka alın derim çok yardımcı oluyor