20 hün pişikle mücadele ettim. Tam bir haftadır yok dedim yine pişik oldu bebeğim. Alerjiden oabilir diye alerji yapabilecek ne varsa kestim. Süt ürünleri, domates, kuru yemişler, ekşi, tuzlu, acı, baharatlı, kırmızı meyveler. Bu arada da bezini küçük kullandığımı farkettim. Büyük takmaya başlayınca pişikte geçti bende bezden diyerek açtım diyetimi. Önce pişmiş domates denedim 3 gün. İki gün önce dayanamayıp kremalı makarna ve çikolata yedim. Akşamına pişik olduk. Gerçekten süt alerjisinden mi?