89Kbr Selaamsss.. 49 günlük bebemin her iki elinin baş parmağının dip kısmında morluk var.. nette baktımda pek iç açıcı şeyler yazmıyor,her zamanki gibi… kalp rahatsızlığı diyor…🥺🥺 böyle bi durumla karşı karşıya kalan var mi?bilgisi olan??