Minnakseven rabia22 benim kızımın saçları da ensesinde doğdu kestirmem.bence kestirmeyin saç gurlugu tamamen genetik ve aşırı gür saçlı biri olarak söylüyorum hiç iyi bişey degil hem kız çocuğu
rabia22 Minnakseven benimde saçlarım gür ama ben memnum hatta hamileyken çok dökülüyordu çok üzülüyordum bebeğimde de yanlar döküldü tepe baya saçlı kaldı yanlara da yenisi geldi ama eşit değil bakalım bırakmaya karar verdim bende ☺️