Arkadaşlar merhaba ben 8gun önce doğum yaptım doğumdan yaklaşık 2gu sonra kızımın özel bölgesinden akıntılı kan gelmeye başladı gün gün azaldı şuanda 2gunde bir bezinde görüyorum çok az şekilde sizce bu sorun varmıdır başı a böyle bir şey gelen var mı?