Yami Henza ben de öyle düşünüyorum ama yazlık şeyler alacağım için de çuval gibi olsun da istemiyorum hemen giydircem çünkü
Babe Yami 4 6 tavsiye ederim beden olarak tam lar ama bebekler hizli buyuyor hem yaz mevsimi tam uzerine oturmasindansa biraz bol durmasi daha iyi bence
Sennha Yami ben bol kıyafet sevmiyorum açıkcası o yüzden hep ayıma göre alıyorum tam geliyor ama sadece 2-3 ay giyiyor🤪
Glsr1 Yami aynen 4-6 6-9 aylik aldim alt üst takim aldim 2 tane 74 ve 68 jeans pantolan 74 aldim daha büyük gelio kilomuz 5800 68ler dedim gibi iyi gelio Kumasinin esnek olmasi cok rahat oluo
Yami Glsr1 ben de 4-6 ağırlıklı alayım o zaman 68 yani. Ya uygulamasını indirdim ama hep de 4-6 bedenler tükeniyor yaaa bişe bulamıyorum ki mağazaya gitmeye de korkuyorum şuan
Glsr1 Yami bildirimlerini acik tutarsan belki bi yardimi olur bencede suan magzaya gitme Allahim korusun
yamaniko-asktir Yami benm oglumda 2 aylikken 62 cm di.h&m den 68 beden aldm ne cok buyuk ne tam ustune gore oldu tam ideal oldu 62 cm seniz 68 tvsiye ederm🥰simdiden hayrli olsun
rbndmrcn Yami benim bebeğime tam oluyor hatta belki bi tik büyük olabilir ama çok memnunum carters dan aldıklarım küçük oluyor hm den aldığım bi ürünü 3 ay giydirebiliyorum
Yami rbndmrcn gerçi ben de 1 tane 0-1 almıştım cinsiyetini öğrenir öğrenmez bi heves. 2 aylık olduk hala çok rahat giydiriyorum ki minyon falan da değil bebeğim gayet normal boy ve kiloda