Ebrarayla1 33+1 ile doğduk küvezdeyken hastanemizdeki hemşire eşliğinde bir kere gittik taburcu olduktan sonra kendimiz getirdik şimdi ayda 1 gidiyoruz evre 1’di en son doktorumuz bir müdehalede bulunmadı bu yüzden,bakalım çarşamba günü kanuni sultan süleyman dev. hast. retinopati randevumuz var bakalım ne diyecek doktorumuz umutluyum geçti diye düşünüyorum inşaAllah artık bizimle göz teması kurup takip ediyor