Eylul06 Bizimkide kabız ayda 3 kere yapıyor oda fitille dr götürdüm birsey yok annesi telaşlanma tapar kendisi diyor yok yavas tan ek gıdaya da basladım kayısı veriyorum sürekli zeytinyag sabah akşam yok yapmıyor kendi ek gıdya tam anlamıyla geçince düzelir insallah 5.5 aylıgız bu arada
mirayilknurtolga 2 ay 1 günlük bebeğim var, anne sütü + mama ile besleniyor. dün doktor kontrolünde doktorumuza 1 gün kaka yapıyor 1 gün yapmıyor dedim. Eğer bir kaç gün yapmaz da huzursuzluk yaşarsa 1 öğün mamasına 1 çay kaşığı zeytin yağı ekleyebilirsin dedi.