Asslli91 bence başkalarının düşüncelerini kafanıza takmayın doğumdan sonra vücut kendini bir senede ancak toparlıyo verirsiniz Su anda emziriyosunuz.Benim dedoğumdan sonra kilom kaldı ama emzirdiğim için kimseyi takmıyorum ha eşim çok şikayet ederse kilomdan o zaman bişeyler yapmaya başlarım ama genede diyete falan girmem önemli Olan bebişlerimiz 😍