swdysnakbrk en iyisi viko’nun ayakkabıları Ben de alacağım babaannesi doğum günü hediyesi olarak ben alayım dedi belki bu hafta sonu alabilirim İnternette de baktım güzel modeller var benim kız bebek Ben de alacağım ama Kızım şu an 19 numara giyiyor acaba diyorum 20 mi 21 mi alsam o şekilde Kararsızım Doktorlar ayağına tam olması gerektiğini söylüyor ama 19 sıkı geliyor 20 alacağım sanırım internetten Sen de bakabilirsin yorumları okuyabilirsin vicco herkes öneriyor