Hanımlar merhaba 6,5 aylık bebeğim var ve emzirmeye devam ediyorum. Bugün işe başladığım için sütümü sağarken fark ettim sağ göğsümden çıkan süt sulu gibi rengi beyaz bile değil yani su oranının fazla olduğu çok belli. Neden böyle oldu anlamadım ve ne zamandır böyle onu da bilmiyorum 🤔. Sol göğsüm normal beyaz süt kıvamında. Fikri ve bilgisi olan var mıdır?