kizlar olum 2 ay 15 günlük dogdugundan beri mama meme yiyiyo sutum az oldugu içn.şimdi göyuslerm çok yumuşadi iki memeyide emiyo.birini 2 daka falan emip birakiyo aliyo siktiğmda süt çikmiyo ve çok yumşuyo meme.öbür memeyide emdikte tamam yumşuyo süt gelmiyo siktiğmda.acama sütümü kesiliyo.basda emdikde braz sut geliyo sonra 3.4 dakaya bitiyo.acaba artarmi sütüm yoksa böylece kesilirmi.böyle olub sutu kesilen oldumu.?