Biz de iki gündür atesleniyoruz. Gün içinde normal gece uykusuna geçerken 37.5 a fırlıyor. Diş olduğunu düşünüyorum. Eli ağzında hep salya akıyor ayrıca. İştahsız huzursuz bı bebek oldu. 16 aylık bu arada. Bu gece 38 i görünce hemen soydum yavaş yavaş düştü atesu. Sonra ince tekkat tişört şort giydirdim. Koltuk altına ıslak bez koydum çok şükür ateşi düştü gibi duuruyor