Serpil2019 Keçi boynuzu özü kullanan var mi faydasını gören iştah açıp kansızlığı gideren oğluma başlamak istiyorum
Sum87 Serpil2019 biz kullanıyoruz oğlum çok seviyor kansızlığı yok ama ona mı baglı bilmiyorum 12 aylık
Rmys19 Serpil2019 bende kullanıyorum çok seviyor benim minik 11 aylık sabahları uyanınca kefir bir tatlı kaşığı koyup veriyorum kan ilacı kullanıyorum
Doruk12 Serpil2019 kullanıyorum oğlum aşırı iştahsızdı şimdi maşallah her şeyden yemek istiyo değerleri de düzeldi
Sum87 Serpil2019 ben genelde bir tatlı kaşığı muhallebesine koyuyorum direk ağız yoluyla yemiyor öğürüyor