pasaninannesi Kızlar 4 Ocak’ta ilk adım arabası geliyormuş BİM’e 79TL almak isteyenlere duymayanlara duyurayım istedim 🙆♀️ Ben alacağım inşallah kalırda yetişirsem 🤭