1prens1prensesannesii Kızlar 34 günlük lohusayım. Zsezeryan doğum yaptım Kanamam son 1 haftadır akıntı şeklindeydi kanverengimsi böyle beyazımsı gibi. Bugün normal adet kanı gibi yoğun Kanama var. Adet mi oluyorum acaba? Bilen var mı