Demlidem dokun hisset kartlar aldım. Çok küçük geldi hissetme alanları. Kitap şeklinde olanı daha efektif sanırım.
Hışırtılı kitaplar aldım. Onlar biraz daha iyi gibbi.
Zeka kartı aldım. Siyah beyaz olan kartlarda saçma sapan şekiller var.
Kızım 2 aylık oldugundan henüz hiçbirini kullanamadık bu arada. Ben alıcıyım sadece 🤦♀️