Tatliskooo zehrahifa daha iyilerini kullandığım için kesinlikle tatmin etmedi beni performansı ve çekim gücü çok azdı lansinoh ve avent e göre daha uzun sürede sağım yapıyordu son kademesi dişer iki markaya göre kıyaslanyınca orta seviye kalıyor
sweetasya zehrahifa gerek kalmadı ben de kaldırdım. İlk aylarda bebek sütün hepsini ememediği için mastit olmayım diye sağıyordum. Büyüdükçe makinaya gerek kalmadan kızım boşaltıyor göğüslerimi :)
Ghi zehrahifa ımm onu bilmiyorum ama e bebeğin kendi markası oldugu icin bi sorarsınız olmadı tel açın bu dönemde gitmektense
zehrahifa sweetasya ben calıstıgım için mecbur kullanacagm. Ve sol gogsumu emdıgınde 2-3 saat sızlıyor onu hic veremıyorm mecburum🙁