5ay 20gunlukken ilk denemeyke başladık ağzını açmıyordu dert etmedim. Bazı öğünlerde blw yaptık keşifte sıkıntı yok alıyor ağzına götürüyor koparıyor duruma göre ellerini yaliyir vs. Ama ben ayni şeyi kaşıkla verince reddiyor. 6ay 16gunluk şu an hala aynindurumdayiz hiç ilerleme kat edemedik. Arada 4-5gun kadar mola verdim sadece. Zorlama olmasın diye. Her öğünde vermiyorum biraz keyfine göre ilerliyorum ama yok 😭