Mom04 2gunde bir rezene cayı anason cayı ıcıyorum mamada verıyorum doymadıgı ıcın kı doktorumuzda mama vermemızı soyledı mamasız doymuyoruz zaten sütümüde sagıyorum en azndan sutumu vereyım dıyorum bıberonla yavas yavas artmaya basladı ama yınede doyurmuyo sırınga bogazına kacar diye korkuyorum bırde kasık bıberonlar varms ondanmı alsam dıye dusunuyorum