Glsmebrar Kızım da enfeksiyon olmuştu ateşi çok yükseliyordu buraya da yazmıştim ee haliyle ateş tavan yapınca zıbın ile kaldı kaç gece şimdi de sürekli öksürük halinde birşey yemek istemiyor kusuyor çünkü hep kusacak sanıyor nasıl geçer acaba bu öksürük