petek-badee Kızlar 1 aylık aşımızı olduk panikten hc bir şey soramadım ebeye banyo yapabilir mi acaba. Birde ateşi çıkarmı bu aşıda. Bir endişe sardı beni ya. Banyo yapmasında sakınca olurmu acaba
Busrammesut Banyo yapılabilir bize 2. Ay aşısında gelmeden bigün önce banyo yaptırıp gelin sonra banyo yapılmıyo dedi ebe. 1. Ay aşısında da ateş olmaz olursa da bi çay kaşığı calpol verebilirsin dedi
Helenyaz Biz geçen hafta olduk, ateş vs yapmadı ertesi günde banyo yaptırdım fakat aşı olan yer kızardı ve içi şiş beze gibi bir hafta oldu hala geçmedi😕
Busrammesut Helenyaz verilen ilaç dağılmamış olabilir. Benim kendiminde öyle bi aşım var ilk okulda koldan olmuştum şişmişti ve izi hala belli sis duruyo doktora gitmiştik ilaç dağılmamış demişti
Hakcjrks petek-badee bizde geçen hafta olduk.Ateş olmadı.Ebe banyo yapabilirsiniz dedi.2 ay asısında yapılmıyormus.
Busrammesut 3 4 ay sonrasında çocuk doktoruna gitmiştik herhangi bişey olmaz ileride görüntü bozukluğundan rahatsız olursa küçük bi operasyonla alınır demişti 23 yaşındayım hâlâ kolumda duruyo