Esrabsrn biberonu ağZında tutmaya çalışırsa evet sorun olur, bir de tuvalet eğitimi zamanında da sorun olur gibi düşündüm yani bezsiz yatacağı zaman su içerse çişini yapar mı bilemedim ya, ama çok iyi 👍🏻 yapmışsınız bence susayınca kalkmak ağlamak yada mızıklanmak yerine su içip yeniden uyuması süper 👍🏻
bizler bile gece başucumuzda suyla uyumuyor muyuz? ( yıllardır başucumda su olmadan yatmam)