Kızlar memleketteyiz hastane uzak dün gittik 38 dereceydi ateşi 3 buçuk aylık çocuğum . kulak iltihabı varmış birazda boğazı kızarıkmış ateş düşürücü 4 saatte bir kullanıyoruz gece antibiyotik te verdik ama hala devam ediyor bir düşüyor bir çıkıyor ne kadar sürer tecrübelerimizi söyler misiniz çok endişeliyim