Bizde akşam uykuları öyle.nasıl ağlıyor direniyor sanki etini kesiyoruz.yüksek sesle kucakta sallayarak pışpışlıyoruz öyle dalıyor.gündğzleri ise artık beklemiyorum uyanık süresi 2 saate yaklaşınca gözüne burnuna sürtğyor elini o zaman başlıyorum uyutmaya başını omuzuma koyuyor yatıyor.yanş eskiden illede ayına göre uyanıklık süresi olsun diyordum çok eziyyetli geçiyordu.havalarda sıcak ne kadar isterse uyutuyorum.yemişim uyku eğitimini😏