Kızlar oğlumu emziriyorum yerine koyuyorum 5 dk gözlerini kapıyor sonra başlıyor ağlamaya. Sürekli emmek istiyor. Emmek istemese göğsümde durmak istiyor. Sezeryanla doğum yaptım yaram çok ağrıyor. Ne zaman geçecek bu ağrı oğluma iyi bakamadığımı düşünüyorum ya. Çünkü ben doğrulana kadar akşam oluyor resmen.