Merhaba
Kısaca bahsedeyim
Dün akşam bebeğimin kakasında mukuslu bir kısım vardı ve içinde ipliksi, kılcal damar gibi kırmızı kan vardı. Bugün kan görmedim ama çok az mukus gördüm. Doktor süt alerjisi olabilir dedi. 2-3 gün bekleyin getirin dedi.kızım 5 aylık ve anne sütü alıyor
✔ Bunun ilacı var mı❓
✔️Düne kadar hiç yoktu yeni mi oldu ❓
✔️ Ne zaman geçiyor ❓
✔️ Rota aşısı yaptırdınız mı alerjili bebeğe ❓
✔️ Her mukus ve tek seferlik kan kesin süt alerjisi mi oluyor❓