Deletedmom54 ? Hanımefendı bakın sımdı sıze kelıme kullanıp canımm uzun mesajlar yazmak ıstemıyorum cunku anlasılan hayatı hızlı ve cabucak anlamadan yasamayı sevıyorsunuz.. bu kadar uzun acıklayacı cumle kurmam nıe o kadar nacizadeee kalbınıze dokundu bılemıyorum.. ama sunu bılın ki bel altı demek ıstedıgım bır konuda bır tek sey yuzunden benı DOKTOR DUSMANI ilan ettiniz.. üzerıne sızın yazdıgınıza yorum yapan arkadasta teeeee bilmem nerden örnek vermıs..gorende adama ben dedım folik asiti kullanma diye. ki ben buna bel altı dıyorum kayınvalıde anne degıl .. evet onlara soruyorum cunku doktor kıtap ezberler anneler tecrube edınırler.. ki sizde bir annesiniz ve basınızdan gecen bır tecrubeyı onerıyosunuz.. ben sımdı sızı kayınvalıde yada annelerın verdıgı akıllara tecrubelere dusmansınız dıye ılan mı etmem gerek.. ben sadece doktora su gıbı BASİT seylerı sormam demek ıstedım anne hıssıyatı onun suya ıhtıyacı oldugunu yada ılk aylar bır damla ıle baslayıp ek gıdaya kadar arttırılabılıcegını kendı beynınden dusunerek verebılırsın demı.. ama ılla kı yok ben doktor sozunden cıkmıcam dersenız o sızın bılecegınız ıs.. haa sorarsan ki sen doktora soruyomusun bısı dıye.. evet soruyorum dun mesela ası karsıtların neden ası yaptırmak ıstemedıgını asınım ıcınde ne oldugu ve annelerı neden korkuttugunu sordum konustum.. yanı gereklı bılgı ıcın.. merak etmeyın sızı cok ıyı idrak ettim ve bence suraya yazdıklarım sızın anlamıcanız kadar uzun ve sadece sıze bos geldıgı ıcın yazmaktan cekılıyorum.. cocuguma su ıcırmem gerek malum havalar sıcak.. ıyı gunlerr 😏