Ayseburak Kizlarrr. Sabah uyandığımda bileğimde kına şeklinde leke oluşmuş hafif avuç içi ve avcumun yanında da var. Eşim alejik diyor ama baktım hiç böyle alerjik yok başına gelen var mı?!
jap Ayseburak bu ara aynı sorundan çok post açıldı. Mantar çeşidi dendi tedavi gerekmiyomuş kendisi geçiyomuş. Kimisi de melekeler kına yakıyomuş dedi😊