Doğum için ankara şehir hastanesine gittim gece 12 de başlayan sancimla sabaha karşı 4e kadar çektim hala doğum yapamamıştım zorunlu sezeryan olmak durumunda kaldım bebeğim kafasında tuhaf bi çukurlukla doğmuştu tam kulak arkasında bebeğim için kafasından biseyler çekeceklerini söylediler şuan hatırlamıyorum neyse çektikleri bi kaç sonuç iyi geldi ve beni 1 hafta boyunca boşu boşuna hastanede yatirldilar o kadar ilgisiz ve onemsemezlerdiki bebeğim hakkında bana olumlu veya olumsuz hiç birşey söylemediler ilk defa böyle bi olay yaşadım burada paylaşmak istedim sizinle neyseki şuan yavrum yanimda ve 2 aylik❤🙏