Duru1235 YK_ bende doğduğundan beri salıncaklı alıcam hem ilerde de kullanır diyodum ama içime sinmiyor 😁 yer sıkıntısı olmasa çok iyi aslında kafam hala karışık 😊
Cenikci Duru1235 Kullanışlı benim için, hafif kapıdan geçiyor mutfağa falan götürebiliyorum. Sadece azıcık yer kaplıyor. O da Bebek olunca içinde zaten göze batmıyor 😃😃😃
Duru1235 YK_ evet çok düşünmemek lazım gerçekten direk alıp çıkmak lazım yoksa kafa çok karışıyor ben gibi 😊
YK_ Duru1235 aynen canım hem salıncak olanlar daha uygun ama baya büyük işte mağazaya gidince kafana hangisi yararsa onu al geç ya
Miracalpinannesii Düz düşünürseniz civilden aldım 100tl e bebekteki 59tl modele göre oturma yeri daha geniş ve kullanışlı ikisinide inceleyerek bebeğimi içine koyarakk seçtim civilden aldığımı daha çok sevdi ayrıca fazla lüks ve pahalısına gerek yok bence sadece mama yedireceksiniz içinde tüm gün durmayacak sonuçta tabi herkesin kendi düşüncesi saygım var biraz da bütçe meselesi ama fazlasını vermeye gerek yok bence😊